Hogyan találd meg

Ha tudnád, hogy mit keresel könnyebb dolgod lenne...

Friss topikok

Az írás olvasását össze-függésekben gondolko-dóknak ajánlom!

A példák jobb megértésé-hez az előző részt olvasd el!

Február 25-ei levelezé-sünk, főleg amiket Bubka írt és ahogy olvasod figyeld, hogy szerinted volt valami több mint szimpla barátság és vajon volt-e szándéka, hogy kijöjjön hozzám:

Bubka: na szoval akkor ugy kéne intézzem hogy kb egy hétmulva indulnom kéne haza az anyámhoz elötte beugrani karancsba egy napra ott aludnék muternál aztá szerbia ott lennék egy hétik majd pest és itt egy két nap aztán kopi , vagy hogyan legyen? jo ötlet amit irsz mert ja pénz kell jujj tisyta izgalomba vagyok bubu

Bubka:   :) igen igaz ott akarok lenne veled a kuckoba

Bubka:   én minenesetre készen állok hogy megyk oda a kuckoba hozzád a kuckoba

Szikla:   ja két verzió van, az egyik hogy Kopiba van egy szobád és ott dolgozol és hétvégén meglátogatsz, vagy hogy itt laksz és innen jársz be, ami lehet hogy költségesebb lesz...

Bubka:   én ott akarok lenni veled

Bubka:   :) akkor sietek hozzád

Bubka:   én is teljes idöben akarok tanulni veled sh ban

Bubka:   és mennyi idö alatt viszed fel? és hol fogunk Mi ketten lakni? el kell vegyé feleségül?

Bubka:   zsiirbubu és hol lakunk majd MI ketten SH ban?

Szikla:   Valószínű a nemistudom hogy hívják a nevét de az jó, 8font per nap

Bubka:   és ott csak ketten leszünk?

Szikla:   nem vannak ott többen is...

Bubka:   és úgy gondoltam egy szobában ketten

Szikla:   Na Bubb! Már eléggé előre haladtunk, csak gradiensenként, szóval mi a következő lépésed?

Bubka:   a következö lépésem a lové szerzés aztán indulás muter meg anyuhoz majd vissza és ki hozzád aztán ott melo lovékeresés, aztán együtt sh éééés ott kette leszünk egy szobába?

Bubka:   szép cél akkor tapossad ki az ösvényt béjbibubu mert a bubid készen áll

Bubka:   Én, rolad ábrándozok kicsit aztán bemegyek a városba meg a Surkpérbe meg nézem hogyan és kitöl reggeljek lovét. :D

Bubka:   jol van bubu akkor hajráááá és örülsz hogy megyek hozzád? és ha örülsz mennyire örülsz? és a az jo nekünk ? és ha jo miért jo?

 

Március 3-ai levélből:

kaptam az alkalmon oszt bementem a Fánkos Bertoróval és van uj telcsim 2000 ft-jé ééés van internetem is rajta meg gps meg még sok sok minden egyébb is amiért nek kell fizetni, Bertoro elintézte nekem ,és igy csak egy ezressel lesz több a havi számlám . jampi ugye?

 

Március 4-én Bubka meglátogatja a szüleimet, útközben felhív és örömmel újságolja másodjára, hogy vett egy új telefont és a Fánkos Bertoro segített neki, és ez a telefon mindent tud, az arckönyvből áttöltötte az összes ismerősét, és Bertoro elintézte neki, és GPS is van benne és van headset-e és ... Épp a tetőn dolgoztam és azt hittem, hogy a telefonnak örül... :)

Pedig Ő már a Bertoro gyereknek örült, csak furcsán fogalmazott. :)

Nézzük a tükröt! Megérkezek októberben Dániába és egy tanfolyamra akarok beíratkozni és épp az etikán várakozok, amikor megpillantok egy nőt. Abban a pillanatban belegondoltam, hogyha ez a nő akarna tőlem valamit én nem tudnék ellenállni, pedig Bubkával most nagyon jó a kapcsolatunk. És elkezdek beszélgetni a nővel és kölcsönös érdeklődés alakul ki. Este amikor beszélek Bubkával örömmel mesélem neki, hogy találkoztam Sperrével és kiderült drogos volt, már szúrta magát és a faterja elvitte a Narcononba és megcsinálta a programot, méregtelenítő program, objektívek és most már munkatárs a Narcononba és az Alapokat tanulja, és mindössze 21 éves, és... 

És én ugye Sperrének örültem, és aztán pár héttel később el is mondtam Bubkának, hogy mi történt és akkor írtam meg "A szép nő az csapda!" írást, és a képen Sperre található. 

Szóval március 4-én Bubka meglátogatja a szüleimet visz nekik ajándékot, Ő is kap egy csizmát ajándékba. Az a terv, hogy március végén kiköltözik hozzám, dolgozunk még pár hónapot és együtt megyünk át Angliába és megcsináljuk az akadémiát és aztán Clear-é tesszük az embereket. Pontosan 1 hónapra rá már Fánkos Bertoro jegyese! Vajon mi történhetett? ...

Nyilván megtetszett neki Bubka új csizmája! :)

3 fok van, épp egy patakot tisztítok már 4 órája állok a hideg vízben, és süt a nap de téli kabátba és sapkába kell lenni, mert nincs meleg és gyűlölöm, irgalmatlanul gyűlölöm Bubkát (valószínűleg nagyon szerethettem is, mert a gyűlölet ebből veszi az erejét), épp tegnap este hívott fel, hogy tisztázzunk 1-2 kérdést. Már 2 hete próbálok vele kommba kerülni, mert hallottam vissza dolgokat és még Ő ezeket nem mondta személyesen, szóval több embert megmozgatva sikerült rávenni arra, hogy felhívjon. A kérdés, hogy mióta nem voltunk mi egy pár és a válasz, hogy tavaly február óta. Ez volt az egyetlen konkrétum, amit ki tudtam belőle húzni. Csak általánosságba volt hajlandó beszélni és hogy sajnálja, mert félreérthető volt. És amikor konkrét szex történt köztünk, akkor az azért volt mert kiment az integritása. Felolvastam külön sorokat amit az elején beszúrtam és arra azt mondja, hogy igen ez félreérthető volt. Nem lettem ideges, á... úgy ordítottam a telefonba, hogy csoda hogy nem tört darabokra. És aztán egyszerűen kénytelen voltam letenni a telefont, mert éreztem, hogy ez egyre rosszabb. És írtam neki, hogy inkább írogassunk. De nem nagyon voltak mosollyelek! :) Szóval egész éjszaka megvolt a gyűlölet és másnap egész nap: azt mondja, hogy nem csalt meg, mert nem is voltunk egy pár, a paraszt... És a fejembe szikráznak a gondolatok és dobom ki a vizes iszapot ami lecsapódik a földre, onnan visszacsapódik az arcomba és a q...va anyját, hogy a ... majd lelépek véletlenül egy csőről és azon a helyen mélyebb a víz, mint a csizmám és belemegy a víz. És dühös fohászkodást intézek az égiekhez, hogy miért kell nekem ezt csinálom, és miért csalt meg, hisz nekem nincs ilyen tükröm...

 

És ekkor egy történet ugrott be:

A skorpió megkéri a békát, hogy vigye át a tó másik oldalára. A béka mondja, hogy nem, dehogy viszlek át, eszembe sincs, hisz megmarsz. Ó Te béka, miért marnálak meg, nekem át kell jutnom, segíts kérlek, nagyon fontos és győzködi egy napon át és a béka beleegyezik. És viszi át a part másik oldalára és amikor átérnek és száll le a skorpió a béka hátáról, belemar.... És a béka haldoklás közben kérdezi:

- De hát miért?

- Te Béka, hát én egy skorpió vagyok! :) 

 

Ezen jót mosolygok, de a sz..r érzés nem múlik. Én akit szerettem soha nem csaltam meg, soha... Hmm.. de ő lehet, hogy nem szeretett... woooow... ja az más, úgy igen, úgy valóban megcsaltam én is pár nőt... :) És elmúlt az egész gyűlölet és csak mosolyogtam, hihetetlen.

98-ban 4 barátnőm volt egyszerre, egyik sem tudott a másikról. 2 közülök különösen gyönyörű volt. Az egyik úgy nézett ki mint Sharon Stone, teljesen hideg megközelíthetetlen nőnek tűnt. Én voltam 26, ő volt 37 éves, gondoltam nincs vesztenivalóm és elhívtam randizni és eljött, aztán a második randinál már felhívott magához. De a szexen kívül más nem alakult ki köztünk, a korkülönbség miatt Ő nem gondolta működőképesnek. És aztán lementem Fehérvárra és új barátnőim voltak és felhívott, hogy nincs jól és pszichiátriai intézetbe van és ki akar jönni és segítsek neki. És mondtam, hogy rendben hétvégén el tudok menni érte. És elfelejtettem, Ő meg többet nem hívott, 1 hónappal később kaptam egy hírt, hogy valaki leugrott a 10.-ről a városban egy szőke csajszi, és kérdeztem a városrészt és egyezett és az emelet is ... :(

Tudjátok, soha nem az fáj, amit Veled tettek, mindig az amit Te tettél valaki mással. Amit veled tesznek az rávilágátja a tükröt a tettedre. És hogyha bármikor nem érzed jól magad, keresd meg, hogy Neked mi az a hasonló dolog amit Te tettél. Úgy tudod beazonosítani, hogy megvan, hogy elmúlik ez a sz..r érzés.

 

Tükrök... 2005 év vége szakítás Buckóval, és ez egy 3 éves kapcsolat és Buckó akarja a végét és ez már a 2. alkalom, szóval elengedem pedig nagyon jó a kapcsolatunk, szóval szerettük egymást csak nem voltunk egy célon. És elköltözök és 1 hétre rá összejövök egy gyönyörű nővel, az ideállal! 7 évvel fiatalabb mint én, tökéletes test, tökéletes arc a férfiak odavannak érte és Ő engem akar és ugyanaz a célunk, mindketten egy tengeri szervezetbe akarunk menni és megbeszéljük, hogy összeházasodunk és Clearré tesszük a bolygót! Örömmel hívom fel a Buckót, hogy megtaláltam az igazit és egy célunk van és ... És Buckó nem örül (1 hónapig olyan rosszul van, hogy közös barátaink hívnak fel, hogy tegyek már érte valamit), határozottan ellenzi és azt mondja, hogy akkor az a 3 év nem volt igaz, hogyha én ilyen gyorsan tudok váltani. És nem értettem, hisz én tényleg szerettem és mintha ez a szeretet folytatódott volna az újjal és azt hittem, hogy Buckó már nem akar velem kapcsolatot, hisz nyilván ezért szakított. És ez megtévesztett és az ideállal elkezdett romlani a kapcsolat és 2 hónap múlva vége lett, én szakítottam, mert a Buckót szerettem. És hívom fel örömmel a Buckót és ahogy beszélek vele, mintha valaki lenne a konyhájában, hát igen Ő is megtalálta az IDEÁL-t! :)

A tükör a Bubkás históriánál ugye egyelőre "az ideállal házasodok össze" résznél tart...vajon folytatódik, vagy sikerül célba érniük?

Az anyjával történt levelezés (február 17-én megváltoztatta a jelszavait, de nem eléggé :)), ami március 31-én volt, szóval 5 nappal a bejelentése után, biztatónak tűnik:

Bubka:   :DD imádom

Bubkamama:  :) MINDEGYIKET IMATAD NEM? DDDDDD rendes ember? hol melozik?

Bubka:   nagyon tud szeretni és figyelmes minden mozdulatomat figyeli ééés nem zavarja a hisztim :DDD

Bubka:   Bertoro nagyon bátor ugyes és szép meg okos


 

De egyébként tényleg teljesen reális, mert amikor 2005-ben megtaláltam az ideált, nekem is nagyon-nagyon jó volt. Jobb volt, mint Buckóval és ezért is nem akartam visszamenni hozzá egyből. Mert a külsőség az nagyon elvarázsol. És akkor kezdtem eltávolodni az ideáltól, amikor az első igéretét nem tartotta be.

Érdekes a Bubkát párszor rajta kaptam, hogy nem az történik amit mond. És mégis valami miatt kitartottam mellette.

Az anyja levelezésében felmerültem én is:

Bubkamama:   szilard mit mond ehez?

Bubka:   :sSzilárd megértette

Bubkamama:   ijen siman...

Bubka:   igen

És vajon az anyja miért érdeklődött felőlem, ha már nem voltunk egy pár tavaly február óta. Lehet, hogy Őt sem avatta bele ebbe a filozófiába... :)

Szóval a sztori az nála, hogy nem voltunk egy pár (mikor kérdeztem a telefonba, hogy miért nem mondtad ezt el, azt mondja a nővéremnek mondta, hát igen 27-én amikor már megvolt a skorpió marás, és visszakérdezett akkor a nővérem, "és ezt a Szikla tudta?", na erre hosszú szünet volt a válasza :)),  és nem is szeretett és én meg le se sz..tam őt. És most ezt kell elhitetni mindenkivel, legfőképpen saját magával. Hmm.... érdekes filozófia. De vajon működőképes? Tudod az, hogy 2,5 évig minden ami párkapcsolat volt köztünk az azért volt, mert kiment az integritásom, és amiket írtam az félreértés volt. Nyilván amikor azt írja, hogy "én ott akarok lenni veled a kuckóba" azt valójában nem ő gondolta, hanem egy ráerőszakolt beingness volt és neki semmi köze nem volt hozzá. Hát, még törvényileg az elmebetegség nem bűn, sőt valóban ha tettél valamit és bebizonyosodik, hogy elmebeteg vagy akkor nem zárnak börtönbe, szóval valóban segítheti a túlélést. :)

De mi lehet az igazság? Hát az igazság az, hogy menekül valamitől, valamit nagyon nem akar és valójában ez az a valami amit az embert kirántja egy kapcsolatból. Érdekes volt, amikor tavaly januárban el akartam hagyni egy másik nő miatt és Ő ott állt velem szembe és húzta ki az ártó tettemet. És ahogy biztatott, hogy ugyanaz lesz egy másik kapcsolatban is, miért ne tudnánk itt kezelni ezt, állandóan ez a cserélgetés nem jó. Annyira csúnyának láttam akkor és amikor kihúzta annyira szépnek, hogy elsírtam magam. És nem tudtam elhagyni, tavaly februárban volt, amikor elköltöztem Tőle, de nem azért mert elhagytam, hanem mert kicsi volt a hely és nem nagyon tudtunk egymás mellett aludni. És én hívtam Őt a nagy tágas lakásba amit béreltem a Váci utcán, de nem tetszett neki, meg az övé az ingyenes, mivel az exe fizeti, szóval nem érte volna meg...

Ez az érdekkapcsolat is még elég dühöt kiváltott belőlem, hogy tényleg az összes exét kihasználta még a kapcsolatunk ideje alatt is. Rengeteg pénzt szerzett Tőlük - amit soha nem kell visszaadnia, vajon én mire lehettem jó, mer nekem vissza kellett mindig adnia :) -  és most is nem is igazán a fickó hanem dunára néző kérója és a magas pozíciója tetszik, már át is költözött hozzá pedig elméletileg a levél alapján max 3 napja jöhetett vele össze hivatalosan.

És ahogy süppedek az iszapban, ragad bele a csizmám és rángatom, hogy mi az én tükröm, hol voltam én ilyen érdekember? .... Majd megbillenek, de nem esek el, felnézek az égre, szép kék... és beugrott!!! Már ebben a kapcsolatban is amiatt költöztem át hozzá, hogy az úgy is ingyenes, de mondjuk már a 2. napon el akartam költözni, mert éjszaka egy hatalmas kiáltás: "NE MOZOGJ!!!" és felriadtam 5 percig nem mertem megmozdulni, mondom mi lehetett ez és a következő alakalomnál már felismertem, hogy ez Bubka éjszakai valenciája! :) És ugye maradtam mert a hátamat simogatta úgy, hogy nem kellett viszonozni. És úgy szeretett, hogy nem kellett viszonozni. Szóval ki volt az érdekember? :) Hihetetlen ahogy visszanyal a fagyi. 95-ben volt egy gazdag csajom, az első randi kivételével mindent Ő fizetett, mentünk Olaszországba nyaralni, martinit ittunk víz helyett, na jó azt azért mert olcsóbb volt! :)

Viszatérve az eredethez, szóval ugyanúgy beszéltünk esténként és hol Ő látogatott meg, hol én Őt, kaját csináltam neki, szóval részemről nem volt vége a kapcsolatnak.

És mi az amitől menekül? Hát ugyanaz, mint a korábbi barátnőmnél: 1 férfivel életem végéig? Á, az túlzás és bamm már meg is lógott. Pedig még az igazi kapcsolat el sem kezdődött, attól tartasz, hogy megúnod a párod, de még el sem kezdted úgy igazán megismerni.

A meglógásnak egyszerű mechanikája van, elkövetsz egy pici ártó tettet, majd visszatartod, elkövetsz mégegyet, hogy igazoljad az első helyes voltát és amikor már túl sok van akkor meglógsz, mert védeni akarod a jótevőt! :)

Aztán meg ugye kisebbíteni kell azt aki ellen elkövetted, hogy azért ne érezd magad sz..rul! Mert egy senki ellen elkövetni valamit az nem gáz. Amikor felhívott, hogy "van Valakim", ez aztán egy igazi leértékelés akinek ezt mondják, mert ugye ezzel azt kommunikálja, hogy Te egy senki vagy. És ilyenkor érdemes megkeresni, hogy hol lettél senki, pontosan ott lesz ahol megcsalt. Onnan már kisebbíteni kell Téged, tehát már senki is lettél! :)

Itt az anyjával a levelezés:

Bubkamama:   miota ismered?

Bubka:   hát elg régota ugy 2007 de igazábol egy honapja jobban

Ezt ugye március 31-én írta, szóval február vége, március eleje az 1 hónap. És március 2-án volt a Richtein Colosseumba ahol született egy kép Fánkos Bertoróról és fel lett rakva az arcbukra és Bubka lálykollya. Szóval valószínűleg az első pici ártó tett eme napon születhetett, itt kezdte úgy jobban megismerni. És amikor hazaért hajnali 3-kor már akkor írta, hogy a Bertoro gyerek segített neki. Csak nem tűnt fel, hogy az ártó tettet akarja kommunikálni és másnap mikor telefonon újra előjött, már gyanítanom kellett volna, de nagyon gyanútlan voltam.

Egy tükör beugrott. 1999 épp GajdiVajdi-val beszélgetek egy kávézóban és ekkor Fehérváron dolgoztam már és épp hazaugrottam vidékre és összefutottunk. És neki vőlegénye volt, szóval csak barátok voltunk. Az első pillanat amikor megláttam, akkor nagyon megtetszett, de aztán megtudtam, hogy vőlegénye van és már csak mint barát tudtam vele kommolni. És egy félév után közli, hogy ő akkor szerelmes volt belém, amikor meglátott. És mondom hogyha akkor az voltál, akkor lehet hogy most is? És elkezdődött a kapcsolat és a vőlegényénél élt, közben pedig már velem találkozgatott és leveleztünk és a vőlegénye is sakkozó volt, akartam is sakkozni vele, de az nem jött össze. És a vőlegénye semmit sem sejtett, lejött hozzám fehérvárra hétvégén és a szülei falaztak neki, hogy osztálykirándulásra jött... És egy 2 éves kapcsolat lett belőle, ő írta most azt a kommentet, hogy "látod ha elvettél volna...:))

Mindenesetre március elején még csak kommok lehettek és az nem volt annyira erős, mivel még március 7-én ezt írja:

Bubka:   Szia Zsu, A Szikla barátnöje vagyok, és kértem hogy jelezze feléd hogy szeretném felvenni veled a kommot mert, oriási... 

Szóval itt még hivatalosan a barátnőm volt - ez picit ellentmond annak, hogy tavaly február óta nem vagyunk egy pár. Viszont március 9-én már elnyeleti a kártyámat, szóval már ez egy látható ártó tett és valószínű az első csók is meglehetett, mivel a disznóval valamibe beletrafáltam. 11-én a névnapomon már nem köszöntött fel, hanem kíváncsi volt, hogy mikor cseszem le, szóval már szüksége volt, hogy én is tegyek ellene valamit, hogy egyensúly legyen. És 14-én repült szóval lehetséges, hogy az első szex az 13-án már megvolt, mivel 21-én jött haza és 26-án már közölte, hogy a napokban szexelt vele, és egy közös barátnőnktől megtudtam, hogy neki már korábban közölte és névvel. 

És ezt 25-én írta, pontosan 1 hónapra rá, mint ami az elején volt. Ugye itt száll le a skorpió a béka hátáról:

Bubka:  ...Szeretném megkösszönni neked a támogatásodat amit nyujtottál nekem hogy segitettél amikor szükségem volt rá és ennek köszönhetöen lezárhattam az alapokat.. 

És még 1 napot vár, és úgy érzi már túl sok a teher, szabaduljunk meg tőle és közli a meglógást.

És ebben a kapcsolatban én megtaláltam az IGAZIT! És amint írtam korábban, az IGAZI az Te vagy, szóval nem a másikban fogod megtalálni azt. És akkor vagy az IGAZI, amikor el tudod Őt fogadni, úgy ahogy van, az összes hazugságával, a dramatizálásaival, a problémáival, és megbeszéled vele az ártó tetteid, mert nem akarod elhagyni Őt és közösen váltok egyre jobbá és jobbá.

És tudom, érzékelem hogy van még valaki rajtam kívül, aki szintén így gondolja mint én...

...és remélem, hogy most már az őszinte, dramatizálásmentes nőt is el tudom fogadni...

...és amiben nagyon reménykedek, hogy el fognak kerülni ezek a buzi paraszt disznók! :) :) :)

Félelmeim!

Hányast adsz az írásra?

  

 

 

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyantalaldmegazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr624428428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.04.16. 18:43:09

Az igazit észre fogod venni!!

Steven Szilárd 2012.04.16. 23:52:46

szio.

most akkor jol ertem, hogy az utolso egy evben o mar nem is gondolta magat a baratnodnek, marmint igy utolag?
hatha ez tenyleg igy van, mindenfele leertekeles nelkul gondolom, hogy mentalisan nem enyhen zavarodott a csaj..

egyebkent az jutott eszembe, hogy akkor most az uj sracnak megy tukrot mutatni..nem? :) olyan mint valami bosszuallo, aki megy az eletbe es bosszut all.:)) ..hihi vagy vele maskepp fog viselkedni? vagy epp ez az, hogy pont olyan embereket vonz be ahol ezt az "erdek " tukrot tudja mutogatni...?

asszem tanulnom kell meg..:)

na, kivancsi vagyok meddig lesz az uj szerzemennyel..

chio zsu

Steven Szilárd 2012.04.16. 23:58:54

Helló!

Jó lett, pláne a vége.
Én már gyerekkorom óta így gondolom.;)
Remélem, most már hamarosan találkozol azzal a gáréval, aki ugyanúgy gondolkozik, mint Te!

És engeded, hogy az a "tisztakéz" beirkáljon ajánlásokat a kommentbe?

Riki

Steven Szilárd 2012.04.17. 00:07:21

Rossz fiú voltál! Naggyon rossz fiú!
Valami bőrszerkós bilincses-korbácsos igazival vezekelhetnél! Mosolygó arc Hangulatjel

A korbácsosnál tudod, kivel van dolgod!

Ez az egyik kedvenc megfigyelésem.
Az emberek jobban tolerálják azokat, akik úgy csinálnak, mintha kedvelnék őket, aztán hátbaszúrják, mint azokat, akik szemtől-szembe megmondják, mit gondolnak.

Ezért népszerűbbek a kommunisták a fasisztáknál, pedig utóbbi magasabb tónuszint (lsd. emberi értékelés táblázata).

Viszont adj hálát Istennek (vagy akinek akarsz), hogy ilyen tanulságos leckét adott! Mosolygó arc Hangulatjel

Tamás

Steven Szilárd 2012.04.17. 00:09:09

Szia,

Hát ez 5-ös!

:)))))

Zoltán

Steven Szilárd 2012.04.17. 00:14:08

Szia Szilárd!

Gratulálok az írásodhoz.
Tanulságos a dolog.

Ha ez igaz :))) akkor sejtem kikről van szó.

E.

Steven Szilárd 2012.04.17. 00:15:52

Szia Szikla!

Tudod én is együtt voltam ezzel a cowboy-al pár hónapig. És pont így kezdtük (titokban), ahogy ők. Sokat küzdöttem vele, hogy egy olyan kapcsolatot kialakítsak vele, amit én szeretnék. Nem sikerült, de már nem bánom. Nem lett jó vége. Remélem nekik sikerülni fog.

CS.

Sunny 2012.04.21. 18:57:08

Szia Szikla!
Marha jókat írtál, hasznos dolgokat.
Régesrég tudom kiről van szó :)
Tudod néhány hónapja még kérdeztem is, hogy mi van kettőtökkel. Olyan választ adott, amiből az derült ki, hogy valamiféle távkapcs van köztetek, de együtt vagytok. Aztán néhány hét múlva újra szóba jött a dolog, akkor meg - nagyon furi volt - azt mondta "dehát mi nem vagyunk együtt". Nem is értettem, azt gondoltam, vajon most melyik lehet az igaz, amit a múltkor mondott, vagy amit most? Na mindegy, tök jó, hogy megtaláltad magadban az okokat és elmúlt a sz*r érzés!

puszi
Berni

Steven Szilárd 2012.04.21. 19:26:47

@Sunny: Szia Berni!

Köszi a nyugtát! Igen, valamelyik nem igaz, dehogy melyik... :)

puszi
kla

Sunny 2012.04.22. 08:06:25

Hát ja, remélhetőleg ránéz majd erre egyszer :)
süti beállítások módosítása