Hogyan találd meg

Ha tudnád, hogy mit keresel könnyebb dolgod lenne...

Friss topikok

Mostanában találkoztam pár emberrel, akik keresik az igazit, illetve az igazira várnak. Azt mondják jobb egyedül, mint egy rossz kapcsolatban, és nagyon óvatosak.

Én meg azt mondom, hogy jobb egy kapcsolat, mint a nem kapcsolat. De még odáig is elmennék, hogy jobb egy rossz kapcsolat, mint a nem kapcsolat.

Nagyon egyszerű a logikai okfejtésem. Ha nincs kapcsolatod, hogyan tudod javítani? Hogyan lesz egy jó kapcsolatod?

De nézzük ezt az "igazit". Mit is jelent ez? Valaki olyan mint én? Vagy olyan mint Bridgette Bardot, vagy Tom Cruise? Vagy olyan mint a szomszéd faluban Ica, vagy Pista. Na mindegy valószínűleg van az elmétekben egy kép akit kerestek. És a tulajdonságok is úgy megvannak, legyen határozott, nőies vagy férfias... És aztán végre összejöttök valakivel aki hasonlít picit Icára, vagy Tomra de vazze ez megbotlik, és nem tud csinálni ezt, meg képtelen arra, hogy... és akkor inkább nem.

Ugye olvastad a csalódtam írást és felismered, hogy egyensúly van és ha Ica megbotlik akkor vedd észre, hogy hol botlasz meg Te. Ha Pista képtelen csámcsogás nélkül megenni a libacombot akkor nézd meg, hogy Te hol csinálhatsz valami hasonlót.

Szóval úgy néz ki, hogy ez az "igazi" az Te leszel barátom, és jobban teszed ha elkezded picit ügyesebben csinálni a dolgaidat.

Hogy értem ezt? Hát úgy, hogy nézd meg ki az akinek tetszel. Nyilván valaki lesz a környezetedben és az is nyilvánvaló, hogy neked Ő valamiért nem tetszik. Nézd meg, hogy mi nem tetszik benne, és találj magadban valami hasonlót és kezd el kijavítani. Lehet pl., hogy ő bizonytalan az autóvezetésben, te meg hót profi vagy, és megnézed a te dolgaidat és felismered, hogy te pedig a könyvelésed vezetésében vagy bizonytalan.

Illetve ha párod van és bosszant valami benne, akkor nézd meg a mérleg másik oldalát, hátha van ott valami! :)

Ha nehézségeid vannak ezzel kapcsolatban, akkor nézd meg az első 4 percét ennek a linknek:

www.dianetika.hu

És auditort itt alant találsz!

Szikla

30-388-6660

reportok@gmail.com

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyantalaldmegazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr861689274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiisb 2011.12.12. 23:01:50

Na, erre még nem gondoltam. És tényleg igazad van. Minden eddigi kapcsolatomban magamat kaptam vissza, és amit nem szerettem bennük, azok a dolgok voltak, amiket magamban sem szerettem. Most azonnal már el is kezdem kijavítani a hibáimat, hogy olyanná váljak, mint az az igazi, akire várok. És akkor el fog jönni. És lesz szeretet, béke és boldogság.

Köszönöm.

Steven Szilárd 2011.12.15. 01:07:58

@kiisb: Kíváló megfigyelés! Gratulálok! Írj ha sikerrel jártál! De ha nem akkor is! :)

kiisb 2012.11.02. 12:31:09

Sikerrel jártam. :) Lassan 11 hónapja boldog kapcsolatban élek egy olyan lánnyal, akit megálmodtam.

Szikla Szilárd 2012.11.02. 19:48:17

Woow!!! Gratula! És köszönöm, hogy leírtad! Mi volt a sikeres akciód?
süti beállítások módosítása