Hogyan találd meg

Ha tudnád, hogy mit keresel könnyebb dolgod lenne...

Friss topikok

karstvagta.jpgVoltam most szombaton egy párkapcsolati szemináriumon, a Nagy Béla tartotta. Kíváncsi voltam egyrészt az előadóra, mert nagyon jókat hallottam már korábban róla - és valóban nagyon profi volt-, másrészt meg már szerveztem 2x is 3 napos Mi a szerelem szemináriumot, amin résztvevő is voltam. Az egyiknél megvolt az ideális párom is, és még megcsináltam a házasság témájában fellelhető tanfolyamokat is. Jók is voltak ezek, mert azok után mindig vagy összejöttem egy új ideállal vagy a régivel rendeződött a dolog. De a jelenlegi helyzetet tekintve úgy ítéltem meg, hogy lehet hogy valamit nem tudok még ebben a témában! :)

A Béla azt mondta, hogy 4 dolog kell ami a párkapcsolat működéséhez szükséges:

1. Legyen kommunikáció

2. Legyen vonzódás

3. Legyen közös szándék

4. Legyen egyetértés a fontos dolgokban

Na most, nekem a 2-es ponttal hibázódnak alapvetően a dolgok. Tudjátok, ha én vonzódok a másik nem vonzódik, ha a másik vonzódik én nem vonzódok. És ahol kölcsönös vonzódás volt, az a kapcsolat nagyon gyorsan véget ért. És ráadásul úgy ért véget, hogy az én vonzódásom megmaradt a másiké nem. Na most erre nagyon jó ötlet ez a "Ha ló nincs jó a szamár is" gondolatmenet, mivel így legalább kapcsolatban tudok ugye maradni. Bizonyítottam is a korábbi írásaimban ennek az elvnek a működőképességét. És valóban megszerethetsz egy szamarat és ló tud belőle lenni, és baromi jó érzés olyannak látod amilyen az ideálod, vonzódsz úgy hozzá mint még soha senki máshoz. Csak ugye a szamár valójában nem változik lóvá, csak Te teszed azzá és aztán szamár módjára távozhat. :)

És aztán volt még valami, épp Duncan Shelley: A pokol kézikönyvét olvastam szintúgy a napokban és azt írja: 

"Amikor tíz éves voltam, egy nap sétáltam hazafelé az utcán, odajött hozzám két fickó, és egyikük adott egy pofont. Úgy megijedtem, hogy attól kezdve tizenhat éven át edzettem, szinte minden nap, harcművészeteket és küzdősportokat tanultam, fegyverekkel gyakoroltam, hogy soha többé ne történhessen meg, hogy valaki ad egy pofont. Tizenhat éven át félelemben éltem, tizenhat éven át püföltem a homokzsákot és az edzőtársaimat, tizenhat éven át vágásokat és szúrásokat gyakoroltam - tizenhat éven át harcoltam magamban azzal a pillanattal, amikor gyerekként kaptam egy pofont, és megijedtem a világtól.

Mondanom sem kell: a félelem nem múlt el az edzőteremben és a ringben (mástól múlt el). Csak egy pofon volt, és mert nem voltam képes szembenézni vele, letértem az utamról, tettem egy 16 éves felesleges kitérőt. Egyetlen pofon miatt."

Én 17 éves voltam amikor megkaptam első szerelmi pofonomat! :) És nagyon komoly volt, ahogy erre ránéztem, hogy honnan eredt ez az elv, csak hogy bebizonyítsam, hogy mással is képes vagyok megcsinálni ezt az áhítatott szerelmet!

Ahogy mosolyogtam ezen, na mondom játszok egy backgammont. Hát nem gondoltam, hogy veszélyes helyre lépek, játszok is, nagyon jól megy verek midenkit és arra leszek figyelmes, hogy egy "macskademon" nevű játékos nézi a meccseimet. És a másodiknál írt is egy dicséretet a chat ablakba, hogy ezt nevezi ő játéknak. És aztán kihívom őt is és játszunk és írja, hogy valami félelmetesen gyönyörű volt ahogy játszottam, a ritmusa, zénéje ahogy léptem a szünetek... Hmm, mondom elég ritka az a személy aki az esztétikát így észreveszi. És jöttek személyesebb kérdések, és nyerésre álltam és remit ajánlott és elfogadtam és írta, hogy "édes vagy". Ezt már mondták párszor nekem és jól esett, én meg mondtam neki, hogy mókás vagy, arra meg beugrott neki, hogy a faterja mondta ezt a feleségének. És aztán még mélyebb kérdések, és mondom lehetne-e ezt skype-on folytatni. Azt mondja, hogy ő nem akar ilyen csaj-pasi dolgot (már 2 házasságon túl van), de beleszerretett a játékomba, hát mondom én sem, de tényleg tök szimpi volt a csaj. És kíváncsi voltam, hogy néz ki. 

Kellett nekem kíváncsiskodni, sajnos gyönyörű volt a csaj, épp úgy nézett ki mint az első szerelmem! :) És aztán olyan gyorsan vége lett, gyorsan jött a gyűlölet és kritika - nem adtam döntetlenre az utsó partit - és mondta, hogy ne legyek kicsinyes, majd törölt a skype-ról. Hát képzeljétek ugyanazt a szerelmi csalódást éreztem, mint korábban. 

Megdöbbentő nem? Nem kell, hogy évekig járj vkivel és aztán csalódj, lehet ezt pár percbe lesűríteni! :)

donkey.jpgEgyébként nagyon veszélyes valamire ránézni, mert abban a pillanatban az univerzum odaadja neked az újat, hogy na gyerünk konfrontáld! :)

Szóval a lényeg, hogy ez a "Ha ló nincs jó a szamár is" az egy hamis adat. Szóval ez nem igaz.

Viszont az igaz, hogyha a szamarat látod, akkor szamár vagy Te is! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyantalaldmegazigazit.blog.hu/api/trackback/id/tr1004623011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása